تبلیغات گوگل شرکت های نظافت منزل

مشغله کاری اعضای خانواده، برون‌سپاری امر نظافت در سازمان‌ها و شرکت‌ها در شهرهای بزرگ و صنعتی باعث رونق کار شرکت‌های خدمات نظافتی و همچنین افزایش تعداد این شرکت‌ها شده است. با توجه به افزایش رقابت در این حوزه استفاده از شیوه‌های نوین بازاریابی و تبلیغات هدفمند می‌تواند به رشد شرکت های نظافتی در شهرهای بزرگی چون تهران کمک کند.

تبلیغات گوگل شرکت نظافتی

    درخواست مشاوره رایگان




    تبلیغات گوگل شرکت نظافتی

    شرکت‌های نظافتی چگونه فعالیت می‌کنند؟

    شرکت‌های خدمات نظافتی همانطور که از نام‌شان پیدا است، با اعزام نظافتچی آقا و خانم، خدمات نظافت منزل، نظافت شرکت و ادارات و نظافت محوطه ساختمان‌ها و ... را برعهده می‌گیرند. برای رزرو نظافتچی شما بایستی با شماره شرکت نظافتی تماس بگیرید و یا فرم ثبت سفارش آنلاین را تکمیل کنید. آنها پس از هماهنگی در مورد هزینه نظافت منزل و مشاوره درباره ساعات و تعداد نظافتچی مورد نیاز زمان مناسبی را جهت اعزام نیروی نظافتچی به محل زندگی یا کار شما تعیین می‌کنند. هزینه نظافت منزل معمولا بر اساس تعداد نیروی انسانی، میزان زمان مورد نیاز و سختی کار محاسبه می‌کنند. همچنین برخی شرکت‌های نظافت منزل هزینه مواد شوینده را نیز جداگانه محاسبه می‌کنند.

    شرکت‌های خدمات نظافتی چگونه تبلیغ می‌کنند؟

    در شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان، مشهد، تبریز و ... شرکت‌های خدمات نظافتی بسیاری فعالیت می‌کنند. برای آنکه شرکت‌های نظافتی بتوانند سودآوری خود را افزایش دهند بایستی روش تبلیغاتی مناسبی را انتخاب و اجرا کنند. برخی از شرکت‌های نظافتی برای تبلیغ و معرفی کسب و کار خود تراکت‌های تبلیغاتی چاپ می‌کنند، همچنین احتمالا برچسب‌های تبلیغاتی شرکت‌های نظافتی را بر روی دیوارها و درب منازل مشاهده کرده باشید.

    امروزه بیشتر شرکت‌های نظافتی دارای وب‌سایت هستند و مشتریان خود را از این طریق جذب می‌کنند. افرادی هم که نیاز به خدمات نظافتی دارند نیز در گوگل به دنبال شرکت‌های نظافتی فعال در منطقه خود می‌گردند. از این روی تبلیغات در گوگل بهترین روش تبلیغات شرکت های خدماتی است.

    چرا شرکت های نظافتی باید در گوگل تبلیغ کنند؟

    مشتریان هدف شرکت‌های نظافتی افرادی هستند که نیاز به نیروی نظافتی برای تمیز کردن خانه یا محل کار خود دارند. امروزه مشتریان هدف این شرکت‌ها معمولا برای پیدا کردن شماره شرکت های نظافتی در گوگل جستجو می‌کنند. برای اینکه شرکت نظافتی بخواهد در صفحه اول گوگل نمایش داده شود، دو راه پیش روی دارد. سئو و تبلیغات گوگل. سئو زمانبر است و در طولانی مدت می‌تواند نتایج خوبی کسب کند. اما با تبلیغات گوگل شرکت های نظافتی می‌توانند در کمتر از یک روز در نتایج جستجوهای مورد خود دیده شوند. در ادامه برخی از کلمات کلیدی مورد استفاده شرکت‌های نظافتی برای نمایش تبلیغ در نتایج گوگل را لیست کرده ایم.

    تبلیغات گوگل شرکت نظافتی

    هزینه تبلیغات گوگل برای سایت های نظافت منزل چقدر است؟

    هزینه تبلیغات در گوگل به ازای هر کلیکی که مشتریان شما روی تبلیغات‌تان انجام می‌دهند، محاسبه می‌شود. در تبلیغات گوگل هر چه رقابت بالاتر باشد، هزینه هر کلیک نیز بالاتر می‌رود. با توجه به تعداد زیاد شرکت‌های نظافتی که در گوگل تبلیغ می‌کنند، هزینه تبلیغات سایت‌های نظافتی نسبتا زیاد است. البته کارشناسان پارس ادوردز با بهینه سازی تبلیغات شما باعث کاهش هزینه‌های تبلیغاتی شما می‌شوند.

    آیا امکان زمان‌بندی تبلیغات گوگل وجود دارد؟

    بلی. بسیاری از شرکت‌های نظافتی در ساعات خاصی از روز امکان پاسخگویی به مخاطبان خود را دارند، با توجه به این موضوع می‌توان تبلیغات را برای نمایش در ساعات مورد نظر شما زمانبندی کرد. همچنین زمانی که رزرو نیروهای شما تکمیل شده است و دیگر نیازی به نمایش تبلیغات ندارید می‌توانید تبلیغات تان را متوقف کنید.

    ما سایت نداریم، بدون داشتن سایت می‌توانیم در گوگل تبلیغ کنیم؟

    تیم طراحی پارس ادوردز می‌تواند در زمان کمی لندینگ پیج خوبی برای تبلیغات شرکت نظافتی شما تهیه کند. حتی اگر وب‌سایت هم دارید با طراحی لندینگ پیج حرفه ای می‌توانید کارایی تبلیغات‌تان را بهبود دهید.

    آیا می‌توانم تعداد کلیک‌هایی که روی تبلیغات من شده است را ببینم؟

    بلی. دسترسی مستقیم به داشبورد تبلیغاتی گوگل (Google Ads) برایتان ارسال می‌شود تا تعداد نمایش تبلیغات و کلیک‌ها و هزینه‌های مربوط به تبلیغات سایت نظافتی خود را در هر لحظه مشاهده کنید.

    هنوز درباره تبلیغات در گوگل سوال دارید؟

    برای دریافت پاسخ سوالات خود و شروع تبلیغات گوگل با تیم پارس ادوردز تماس بگیرید

    021 6690 7000